|
huh...
Friday, November 12, 2010 @ 7:44 PM | 0 Comment [s]
huh..smlam. texting mr prejudice. sofeaj:da tdo? mr prejudice:xd kedit. sofeaj:tpo dose dye x reply.. ![]() nape ntah.. dye tu cpat emo... sdihnyer.. nape awk x reply mcg sy ag? sy slah ape kt awk? sy kcik ag kan? dh r awk, sy pnat dgn awk.. sy taw saye just puppet awk jer,, ad awk ksah ker klu puppet awk ![]() tkoyak,tluka,sdih?x kan? hmmm |
![]() ![]() |