|
20 mint conversation with u..
Sunday, January 30, 2011 @ 6:34 AM | 0 Comment [s]
20 mint 2 find out the truth.. n sy da dpt kbenrannyer,, y everyone sng2 mnggunakan pkataan S.U.M.P.A.H? dorg x sda ker sometimes the word a.k.a STUPID WORD tu akn mnyaketkan org len? x sda ker ape yg dorg bwt 2 cme mmberikan kte hrapan palsu a.ka,. FAKE?? sbb bnde tu x pnah tjadi kt awk!! awk blh try rahsia kn n rahsia kn lagi n lagi! but awk x blh tpo sy psal die!!! "sumpah x......betol!" hey!! kalo sy tw bnde nyh akn tjadi, bye2 my dear a.ka berok!!! knape msty bwt gniyh? stick to the one!! if u like her, love her.. if u like me, love me the way i are!!! 20 minit conversation with u, then im crying sbb sy ase sy stupid!!! 20 minit conversation with u, then ad agu mine-taylor swift, i guess it wil b the bst day in my life but it NOT!!!! 20 minit conversation with u, is like, HELL!! 20 minit conversation with u, sy tw kite x kan mnjadi.. -the end-
|
![]() ![]() |