i ganggu die lahh..
"syg,syg,syg..bdk cmey tu kco i lgy lah..:("
SUMPAH..i simpati kt u..
ohh,i emg simpati kt u..
sape yg kcu u?
i eh??
eh,eh..
i ase kn u slap org lah..
i tk rse i kcu u lgy kn..
u yg kcu i..
hdup i pon u kcu..
eh2,lupe lah plak yg u kn gado nan kwn u..
kwn u pon cri i,
n i ase kn u,
u tw tk u..
i nk tcekik bile dga sal u..
dude,
sis,
fisherman's friends..
nyah ngko dr idup aq!!
Older Post | Newer Post