blackjackregler.se

//Forever Imperfect
dancing slowly in an empty room:(
Wednesday, July 27, 2011 @ 7:27 AM | 0 Comment [s]













okey,tgah sibuk melayan prasaaan..kalu duduk dlm bilik,smbil bwt hw kite berangan-berangan skjap..senyum2 skjap,pastuh pndg kiri kanan pastuh smbung balik ape yg sybwt tadi..and somehow sy naik giler smpai melalak-lalak smpai terkeluar anak tekak sbb nyanyi..skrg nih sy sgtlah giler..pergi skolah mmg tk sah kalu sehari tuh tk gelak smpai tcabut bulu-bulu ketiak...and semua org mesti jeling-jelingan ayu like kitaorg ni bru tlepas daripada kandang lembu..okey,finee..wtv..aku tk kisah..




smbung citer lagi psl kt rumah..skrg nih sy sgt tlampau rajin membuat hw..okey smpai time bm "tlampau rajin" menyiapkan hw..actualy,tk siap pungXD..okey,sy sgt insaf..
lupekan crite lame,bukak buku baru..





saya sangatlah hampa,sbb PBSM tahun nih tkde sijil..mmg sy redha kne gituh..sy msk PBSM sbb nk meneruskan legasi kakak sy..CEWAHH!!
finee,nih yg diorg bwt kat sy kn..sy tk fhm..knape??
WHY!!
mcm nk hantuk jer kepala kt dinding..DUSH,DUSH!





ainaa ckp,"hantuk kepala kat dinding..sah2 blh lupe"
ohh okey,lupe ape?
lupe bnder2 blah blah lah..
sy tk brani nk try sbb sy tau jwapannyer,sy bukan shja akan hilang ingatan,tapi sy juge akan msk dlm kubur..
SUBHANALLAH!
T__T




skrang nih sy addicted dgn crita indon..
sy tk taw knape..i guess sbb wujudnyer INDO PEK kat ASTRO..
crita yg saye slalu tgk,of courselah "ketika cinta bertasbih"
haduyai,ustaz azzam tu,hensem bangat!
okey,sy menipuu..eh,sy tk tipuu lah..
pastuh crita kawin masal..
hee^^.
sy suke crita tuh tapi sy tk nk jadi cmtuh..scary gilos:|


kay..stop crita sampai sniyh..
ILOVEYOU..bye:)



Older Post | Newer Post

Hi. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite