|
the worst part ._.
Saturday, July 23, 2011 @ 9:28 PM | 0 Comment [s]
![]() ![]() the worst part in ur life when kite try nk lupekan someone tp still ade byg2 (mcm ghost pulak die tuh)..haha..okey,wanna laugh..sbb time suke2,hepy jerr..hehe^^ okey cm biase bgn pagi td kul 8:35..gosok2 mate tgk mama dh ade dpn pintu bilik..mama ajk breakfast..so sy pun mngambil kputusan tkyah lah mandi..nyusahkan jer.. so,sy g bilik air,gosok gigi then sikat2 rmbut skit..okey iam done! pagi2 dh tgk nasi lemak kopi o..pastuh g mandi..lpas mandi,ambik fon n headset pastuh bwk g dpn tv..tgk citer"SAYAANG ABAH".. kay fine..citer tuh,err...sedih ler jugak..tp sy tk nangis pun tgk citer tuh.. :/ kay.bye:* |
![]() ![]() |