blackjackregler.se

//Forever Imperfect
12.12.12
Wednesday, December 12, 2012 @ 6:01 AM | 0 Comment [s]

hi 12.12.12 . okey , saya rasa tarikh ni sangat sangat sangat sangat TIDAK BERMAKNA untuk saya . sy bangun pkul 5am , then tidur balik . and saya bangun balik pukul 8am , lepas tu saya mandi mandi and sy memang boring . saya rasa penuh ketandusan harini .then , lepas solat zohor , saya tengok tv and saya tidur lagi . saya ingatkan nk tgk cerita AKWARD , tapi last last saya sibuk buat air liur basi . urghh ! and saya harap lah lepas maghrib ni mcm ada something happen ke kan kan , mcm tetiba ada royal family london nk hantar rombongan merisik ke , or prince dari bangla tetiba nk mintak couple ke ? but , krekk krekkk , nepal pun taknak kt saya . puih puihh .so , sy akan teruskan harini dgn kebosanan yg amat sangat , terima kasih dunia :)


Older Post | Newer Post

Hi. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite