blackjackregler.se

//Forever Imperfect
ehek ehek
Friday, January 4, 2013 @ 3:26 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum , haiiiii . kay saya dah lama tak hapdate belog . sebab saya malas and tak ada topic yangg masyukkk gituu kan . tapi , harini saya ada topic yang sangat mahsyukk sekali . saya nak balas statement orang . hahahahah . kay stop , *panggil bangla suruh bawak microfon* ,

kepada awk , ye awak yg tengah baca , sy tahu awk stalk blog saya yg kiuttt ni . saya sebenarnya malas lah nak main main perang dengan awk lagi kan , sebab memang bosangg gaduh dengan awk ni . so saya ingatkan tahun ni saya berazam lah tak nak mencaci , memaki , menghina dan mengutuk awk lagi . well , saya rasa mcm budak kecik pulak kan bila buat mcm tu . tapi selepas saya mendengar cerita dari kawan kawan sy pasal awk cakap pasal sy dlm blog awak , hati saya terdetik untuk bagi statement balas . ahah , siap kau ! lepas ni ayat saya memang pedas sepedas pedas pedasss nya biar awok kena apendiks . horr . over . sorry .
firstly eh , saya seriously sangat hampa and sayuu sangat hati sy bila tengok awk sorang sorang , ada jugak lah ihsan sy nak try bercakap balik dengan awk . alah , you knowww , cakap macam tegur tegur , tanya "weii , mung di sana , hok yang duduk sore tuu , mu apa  kabor ?" inginn , okay hati saya nk buat mcm tu tapi selepas dengar apa yang awak tulis , err . tak nak lah pulak . second , sudah cukup cukup sudah mengungkit pasal past . past is past so awak boleh senyap . yeah , i admit yang memang tu kesilapan saya dulu , tapi at least saya mengaku memang sy buat benda tu orkk , and saya still bersalah sampai sekarang .-.-

okay ketiga , fyi information eh sayangg , saya takde pun nak  mencanang cerita pasal awk kat semua orang . benda tu tersebar sendiri macam virus HIV . awk buat benda tu sekali je tapi dah kena virus then awk sebarkan virus tu kat orang lain . haaa , ibarat cegitulah kisah kita ini . saya ni bukan ahli parlimen adun semambu eh nak mintak back up segala . orang politik je yang sibuk mintak tanda tangan orang lain supaya undi dia dalam PRU 13 nanti . tapi saya bukan mcm tu ehh . nonononon*jari telunjuk ke kiri dan ke kanan* .

empat , dah dah lah nak jadi copy  cat . setahu saya awak tak suka pun minum kopi . dah dari mananya datang bakat untuk salin ayat orang tu sayang ? dari manaaa , alaaa nak tahu . bagilah tahu saya awak belajar dari mana ? sampai hati tauuu you tak bagitahu i yang you dah belajar jadi copy cat . ni yang buat saya rindu awak ni :( *lap air mata (opps , air mata tak keluar.)*

yang kelima , horr ni luar biasa sikit lah .selalunya lah kan awk kan . saya tak nak pun nak cakap pasal awk . orang sekeliling saya dulu yang start cakap pasal awk . dah awk nk sy buat apa , letak tangan saya  kat bibir diorang yg ala ala iklan TAK NAK MEROKOK tu ke ? ehh boleh . lepas ni sesape yang start cakap pasal awk , sy saletip mulut diorang . just for youu dear . nampak tak 'mulia' nya saya --'

keenam , awak . dalam dunia ni takde siapa yang perfect . tapi awk memang perfect , cantik and sebagainya . sebab tu awak takde haters kan ? errrrrrr , ye ke ? bash bash tu benda biasa dalam kehidupan kita ye sayang , so saya tk kisah pun kalau awk cakap ramai benci saya ke apa ke . ohh , dah terbukti siapa yang paling ramai kena benci . awwww , sedihnya saya . tapi takpelah , kita kena REDHA dan BERSERAH :)

ketujuh , saya nak awak masuk kelas jangan putar belit cerita eh , sebab ramai complain kat saya yg awak ni kaki putar belit . meh lah awok , kita sama sama jadi lawyer . nanti mesti menang case ;)

okay , dah dapat dah statement balas saya ni ? okay dah cirit dah ? belum eh ? sabar , nnt saya letak julap dalam air awk #evil . mcm ni lah awk , grow up lah sikit . kita boleh discuss kan sebelum awak nak menuduh and menghentam saya . well , kadang kadang saya rindu jugak nak ketawa tak ingat dunia dgn awak , tapi bila fikir fikir balik , saya rasa mcm tak boleh lah nak terima . cakap lah saya kejam , saya tak kisah . YES , Allah sentiasa bersama kita . doa lah kat Allah , semoga kita dah tak gaduh lagi eh sayang . imisssyouuuuuuuu . saya tak tukar tau nombor saya sebab mana tahu awk nak message saya keee . ahh , suwitnya itewwww :p HAHAHAHAHA . okay stop . *panggil bangla suruh bawak air* . byeee :*


Older Post

Hi. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite